Tenta Kina idag igår

Gick galant det där, men höll på att gå galet må jag säga. Hade nämligen glömt att anmäla mig till tentan som man ska göra två veckor innan. Så kan säga att jag gick tidigt upp lördag morgon för att ge mig in till Uppsala på vinst eller förlust.

Turen var med mig, fanns platser kvar. Och lycka blev ordet när jag fick provet i handen, efter frågorna provet bestod av följde a.b.c.d svar som man fick välja på. Galant, svaret fanns ju där, bara pricka in rätt. Dock två essäfrågor där man fick gnugga geniknölarna lite mera och låta pennan dansa över pappret.

Blev klar efter en timme och gick till biblioteket och en sväng till nya IKEA, där mamma och pappa befann sig. Bjöd dem på korv, och sedan blev det en tur till rusta innan statsturen avrundades.

Kvällen till ära stavades kalas, och dagen var kalas rätt igenom tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0