Hemresan jag aldrig glömmer...

Nej lika bra att radera det föregående inlägg om pluggishelg innan jag får ångest. Var ju mest för att vilseleda några av mina tappra läsare. Å dålig uppdatering nu på några dagar, men har man kommit hem oanmäld har man lite att stå i.

Sjukt roligt att överraska bästa bina!! Ni skulle hört och och sett kramkalaset på hennes röda "matta". Förvånad och överraskad, mhjooo det kan man väl säga=) Jag då fortfarande skakis och bakis... hahah... vilken lördagsmorgon jag hade!!! Men det får jag ta en annan gång....
Nej ingen visste att jag skulle komma hem, och lyckats överraska alla=) Superskoj må jag säga! Dock är min säng ockuperad med utemöbler, så får dela säng med syster. oanmäld var det ja...
Halloween har vart toppen både i Götet och på hemmaplan- allt annat utom plugg och träning=) Men tar igen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0