Jobbfredag

Igår när jag kom till jobbet upptäckte jag att det var någonting som saknades. Vart tog min matlåda vägen? Kunde komma på tre alternativ var den kunde befinna sig 1) kvar i hallen 2) I soprummet med de andra soperna jag slängde på morgonen innan jag gick 3) kvar på bussen jag åkte.  Vart jag nu hade glömt den spelade ju ingen roll egentligen då jag inte hade någon mat med mig att äta. Blev lite pringles till lunch för min del. Haha...

Pringles nyhet Xtreme är väldigt god kom jag fram till igår, och inte bara jag, utan flera kunder med då jag sålde slut på dem=) Inte illa.


SVARet på mysteriet av den försvunna matlådan - jag hade slängt den i soperna med andra soppåsen jag kastade i soprummet!! Klant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0