Onsdag, torsdag, fredag!

Hade en förgrymmad bra onsdag! Lägenhetvisning gånger 3, hade superduperkul på innebandy- gjorde två mål, och jag är ingen målgörare annars, så detta var ju toppen! Blev även kallad till intervju för friskis och svettisinstruktör! Tre guldkorn som förgyllde min dag!

Desto sämre torsdagsmorgon hade jag. Huvudvärken kändes så fort jag vaknade, hällde yoghurt i tekoppen i stället för skålen och sen var det förseningar i västtrafik så det kom ju aldrig nån spårvagn när jag skulle till skolan. Har vart riktigt struligt i spårvagnstrafiken i flera dagar nu, tråk! Man förhoppningsvis slipper jag det snart=D

Fredag- Jag vaknar upp och ser att solen har letat sig fram och håller på att gå upp!! Detta kommer nog bli en bra dag!


Min syster kommer vid två tiden! Har en helspäckad helg framför oss, lika bra att avslöja lite som står på kalendern:)

Ikväll idolmys med vin, kex och ost med klassisarna!
Lördag- guidning Göteborg och sen tentafest!


Söndag- bakisdag med Twilightmys! Jul på Liseberg på kvällen!!

Ha en trevlig helg!
Det tänker då vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0