Skridskor!!





FYNDFYNDFYND!!!

Vilket kap jag gjorde igår! Var på loppis på vid Masthugget och hittade först ett par vita skridskor med ROSA snörning och skydd!! 50 spänn och dem var mina! Strl 37 och ja, jag kommer nog frysa fötterna i dessa, men för 50 rikstaler är det värt att frysa! De är ju snygga och knappt slitna!

Sen när jag skulle gå där i från blev det en snabbis in på Röda Korset på andra sidan gatan! Hoppsan, där hittade jag på ett par till skridskor "killskridskor", strl 38 och man skulle få plats med raggsocker i dem!!! Vad skönt! Så varför inte? 80 kr för dessa!!

Så det slutade med två par skrivskor för 130 kronor! Inte illa!! Snart bor jag ju granne med Heden där de spolade is för några veckor sedan!

Kommentarer
Postat av: Elli

Ser mycket fram emot att få vara med när dessa används =)

2009-11-22 @ 22:42:40
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0