Städ och fix...

 

I söndags städa jag datorn. Så skönt, något jag tänk på länge! Bilder på storkameran, lillkameran, datorn och usb hamnade på externa hårddisken! Hej och hå! Det var inte lite bilder jag pratar om. Tog ett par timmar att göra, tur att det var sånt gråmulet väder som det var.

Blev himlans många bilder när min syster var här:) Tentafesten vi var på slutade kortsiffran på 363 bilder från bara denna kväll. Ibland vet jag inte hur jag lyckas, är dubbelt så mycket än vad det brukar vara från fest.

Kommer snart lite bilder från STADEN som jag inte fotat så mkt tidigare. Guidad tur med syster, där vi gick runt i staden och storasyster pekade på lite olika fontäner jag provat badat i;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0