Uttagning

Pust, suck och stön.... Hemtentorna tar musten ur mig. Hinner inte med att berätta vad som händer för övrigt här nere i götet. 

Men ett tappert försök vad som hände i helgen som är värt att berätta om. Skivstångsuttagning var det ja... Vi var totalt 7 st som var med, började med en prestation om oss själva där vi skulle rita ett djur vi likna, en förebild och ett mål/vision. Mina gamla klasskompisar borde vara stolta om jag berättar att jag jämförde mig själv med en ... RÄV! thihi... Men varför tar vi inte nu... Hemligt!

Ojoj, nervös var jag i alla fall, låste mig på uppvärmningen, men slppte sen då jag var först ut att hålla mitt minipass. Tror att det gick bra, kändes bra. Men var riktigt nervös igen innan jag fick feedbacken tillbaka. Väntade mig mera "det här bör du tänka på..." Istället var det mera "du såg ut att ha kul", och det är väl klart när skivstång ÄR kul. Så jag hoppas de verkligen hör av sig i veckan om en intervju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0