Ge mig vin!!

Aldrig har jag suktat efter så mycket efter ett glas kallt vitt vin och vindruvor.  Det jag jobbar med dessa två dagar är ost, mängder av- allt från lagrad till dessertost! Vi står alltså och bjuder på blåmögelost på en bit smörgåsrån, det enda som saknas är vin! Klart man måste smaka på det man bjuder på, så man har någon anning om vad man pratar om.

Haha, har fått frågan om jag kommer från Kvibille idag. Börjar undrar om jag uttalar det fel:P Fast tror jag uttalar det olika hundra gånger om, så mycket upprepning det är i detta jobb! Tror även jag måste börja säga chex, så som en klasskompis sa. "Kex? Nej men nu bor du här Mikaela så då måste du säga chex!"



Senaste demo pågen & Scan - med mitt påklistrade leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0