Jag trivs!

Denna vecka har verkligen gått i ljusets hastighet, även om den inte är slut ännu. Har haft en vecka med ovanligt många föreläsningar, 4 i stället för 3, fotokurs med studiofotografering och IKEA-besök(matstopp), biobesök, negerbollsbak, träning, idolmys och ny partykamerainköp=)

Förra helgen när jag var hemma och fick frågan upprepad om hur jag har det här nere, så förstår jag hur mycket jag gillar detta beslut. Ångest är ordet om jag inte tagit mitt pack och stick till Göteborg. Det finns inget jag har att klaga på, allt känns bara så toppen! Klasskamraterna mina är helt suveräna, trivs toppenbra i skolan och hälsopromotion programmet faller mig helt i smak, och där jag är inneboende funkar jättetoppen med. Där fick jag en träningkompis på köpet som jag är ute och går med ibland, tränar på gymmet, sällskap framför tv, pratsällskap och kommer jättebra överrens med.

Ibland undrar jag hur bra man kan få det, att det verkligen funkar på alla plan samtidigt?

Och staden GÖTEBORG är något i min smak med har jag upptäckt - en helmysig stad, charmig och lagom stor.

Dock finns det två små minus
- mitt kortidsboende
- att jag bara läser kursen 60p och måste ge järnet detta år för att ha en chans till att komma in på år 2=betygshets.

Men håller på att kolla lägenhet med 2 andra klasskompisar, skulle verkligen vara toppenkul att hitta nått tillsammans med dessa pärlor. Och så klart att jag ska ge allt för detta program och en plats på den. Heja!


Känns som jag har hittat askungens borttappade sko, med dens perfekta passform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0