My LÖÖÖV!



Hemma och har KRAMKALAS ti tusen med alla goingar=)


Landade 5 igårkväll på arlanda- så skönt att flyga!  Lyx

Hemma halv 7 hos mina kära föräldrar, hungrig som bara den så hade lite middag. Hemma 30 min- ringer Binabus och kollar vad denna madonnan gjorde. Hade tänkt att våldgästa New Yorksbon- men icke! Var in på ICA innan jag begav mig till Gimo och krama om lite gamla arbetskollegor, och när jag stressade på och sa att jag skulle med bussen (som vanligt) , skrattade de bara när de frågade när jag kommit hem. Hahha- en timme efter att jag klivit av bussen i Alunda kliver jag på samma buss igen! Är man förvånad? Nää, skulle inte tro det:P
Spang på Sofie utanför utgången med- ännumera kram!

Blev ett halvt glas rödvin (sympatidricka) och massa tjöt hos Bina! Mysmysmys
Böt rödvinet mot te hemma hos Jocke sedan.

It´s good to be home- men fasen så kallt! Här syns det att det är höst, och KÄNNS (bits om kinderna). Men jag gillar´t=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0