Pluggishelg

Hemtenta och träning ligger på botten dessa dagar. Även satt jag igår efter fotbollen lite med det. Men då händer det att jag får svårt att somna efteråt när hjärnan arbetar på högvarv sent in på kvällen. Får rätta till det i helgen och ta tag i hemtentorna.

Har även dragit igång med projektarbete nu med. Bestämt till och med vad det ska handla om - ska undersöka hur godisvanor skiljer sig i olika stadsdelar i Göteborg. Ett steg på vägen.

En pluggarhelg framför en, men kommer vara gött när dessa två hemtentor är färdigskrivna. Fast ska försöka klämma in lite halloween med är det tänkt, det är ju fredag imorgon och efter jobbet kan man ju inte sitta med skolarbete en fredagskväll, sorgligt ju,  så sätter på mig nå spökligt (jag vet vad, men svslöjar inte:P) och iväg till Chez.

Skulle behöva leta lite lägenheter med... Mycket nu..

Dock återstår en segisdag på jobbet först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0