Skivstångsledare nästa

Kan ju passa på att avslöja vad jag sitter på för planer som jag inte nämnt så mycket om.


7 november
är det skivstångledaruttagningFriskis&Svettis, där jag kommer att vara med=) Ska själv sätta ihop ett eget minipass på 3 låtar- golvstyrka så som armhävningar och situps, ben-rygg och armar. En bedöming kommer att göras på min taktkänsla, plastik hållning och utstrålning bland annat.

Om jag blir uttagen där blir det kallelse till intervju och ett taktprov kommer göras.

Sedan blir det utbildning våren 2010 vid två tillfällen och jag får börja leda mina egna pass själv hösten 2010.
Håller tummarna och hoppas på mig själv. Har en känsla att jag jag kommer fixa detta, tror på mig själv=) Att ha varit idrottslärare för både årkurs 1 till årskurs 9 har nog stärkt mig en del. Själva hela vikarielärrargrejen har nog gjort det då jag tidigare själv under skolåren aldrig riktigt känt mig bekväm vid tal inför klassen. Men förra året var det "min" naturliga plats (då jag inte varit på ICA vill säga), och nästan så jag trivts med det. Märkligt det där.



Jag som friskis&svettisvärd i Alunda.

Får bara ta mig ann och göra detta minipass nu då... intryckt i allt skolplugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0