Lördag

Att festa mitt i veckan och sedan ha en lugn helg, känns lite ovanligt, helt virrigt och omvänt Men skönt att bara ta det lugnt, träna och bara vara i några dagar innan nollningen fortsätter.

Vaknade med en sådan energi i morse, träningsglädje till hundra! Pyssla lite på rummet en sväng där på morgonkvisten, har nu de två sista flyttlådorna uppackade! Hurra! Sedan körde jag och Therese ett skivstångspass, gick hem till henne för att plugga lite och filosofera oss bort om vad kunskap och sanning egentligen är.

 Jag som inte tyckte att jag hade fått nog av träning körde även ett box-pass. Herregud vad härligt det var! Var ett tag sedan sist... Superkul pass var det med! Glömde dock astmasprayen, vilket påmindes när anträngningsastman letade sig fram. Ska försöka bli bättre på att komma ihåg den, men inte lätt när jag klarat mig nästintill ett helt år utan den i USA.

Som avslut blev det en bio med Josefine ikväll. G. I Joe, en actionfilm med sisodär, ja vad ska vi säga,  hundra procent action! En sådan där film som är så där mycket bättre på bio än i tvsoffan. Bra vad den helt enkelt:) Somnade inte fast att alla trötta muskler i min kropp ville det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0