Övningsittningen

Äntligen har jag lite bilder i från fredagens bravader. Jag glömde ju min kamera hemma(!), men kidnappade Thereses kamera då istället!

Klart roligaste kvällen hittills! Togatema hade vi, så var bara att vira in sig i ett lakan så var partyblåsan på. Sång, gyckel, skål, knytmat och massa goa klasskamrater och icke-klasskamrater.


Efter det var vi på en av Chalmers barer- öl lika med 10 kronor.

Sen var det en röd tott, en svart tott och en blondin tott som endast var kvar iklädda togalakanen. Ombyte hemma hos Therese medans de andra tog sig till bryggeriet och vilka vi slöt upp med igen ett antal minuter senare.




Kvällens ragningsreplik: Jag kan ju följa med dig hem, du behöver inte ens bädda!

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha tack för raggninsrepliken, den ska jag använda.

2009-09-21 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0