Hatar redan lördag

Vilken härlig inställning va? En härlig negativ attityd inför Högskoleprovet är var det är. Tänka sig om man skulle kunna hinna med att läsa lite i boken "Attitudes and attitude change" som damp ner i brevinkastet idag, inte en dag för tidigt! Nej juste, inte har jag tid att plugga det om jag ens ska ha en chans att få något rätt under denna långa lördag som varar 8.30-16.20.

Sa ju från början att detta inte var någon bra idé. Aja, bara att nöta lite gamla HP, så får det gå som det går. Och betalat för eländet har jag ju gjort!

Happ, hur ska jag hinna med fotomässan som är i helgen? Blir väl lite söndagsnöje i stället=) Som ett avbrott i hälsopsykologiplugget kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0