Det bästa från Åre!

Måste bjuda på det allra roligaste som var under åreveckan!

Här kommer en 10-i-topp lista!!



1. Så klart var det strålande väder första dagarna!! Dock var det en aning för kallt för nosen min som jag förfrös...



2. Första kvällen ute på Bygget och Simon bjuder mig på en alkoholfri-drink. ALKOHOLFRI!!! Med förklaringen att han inte tyckte att jag behövde något mer .... Det var min SKOR som var bambi på hal is, och därav kom fram 15 min senare än de andra! Fast den var ju rätt så god=)



3. Hörde jag en skål?!




3. Therese inne i värmestugan, och undra om hon inte hade fått värmeslag! "Nej vet ni, jag tror jag har haft sönder min pjäxa!" HAHA, det var ju bara skruven på bindningen som hade vridit sig! Ojoj vilket skrattanfall det blev!



4. Hittade min drömsoffa mitt där i backen!! Dock riktigt svår att komma upp i med pjäxor på, vadå knubbsäl!? Annat som var bra att de bjöd på pyttipanna och muffins där med! Mumma!! Gratis är gott!



5. Snowracertävling i backen på hög nivå! Pulkarace var dagen innan! Det roligaste var när jag frågade Dennis när vi var där nere i slutet av backen, om han klarade att gå själv upp för backen då jag hade pratat in mig hos skoterkillen som jag fick åka med upp!! hahah... Tog en anning längre tid för Dennis att ta sig upp med pjäxerna på=)



6. Afterski på hög nivå! Ojoj, vilken stämning och vad med folk! Kul nog var man ju inte den snyggaste på stället, men då hade det inte hetat after ski heller;)



7. Nattstjärtlappåkningen var ändå pricken över i:et när det var bara hemgång som stod kvar på kvällens/nattens schema!



8. Njöt av skidåkningen i fulla drag! tacka vet jag att jag valde skidor istället för snowboard, med en förskonad svanskota!




9. Det där med offpist var kanske inte våran grej. Eller vad säger du Dennis?





10. Sist men inte minst! Det härliga folket som var med och nya människor man lärde känna. Vad hade ÅRE vart utan er!? =D

En tio-i-topp lista utan inbördes ordning!!

Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Wiiieee, Ludde på sista bilden juh! :D (Y)

2010-02-10 @ 19:30:56
URL: http://annahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0