En bra fredag

Ett leende på läpparna hela dagen.

Hade en glad fredag hela dagen, tack vare de trevliga demotanterna jag jobbade med. Dom gjorde min dag! I vanliga fall får man inte några "arbetskollegor" när man är demostartör. Oftast är man inte heller så många som jobbar i samma affär, men i fredags var vi totalt fem stycken. Kladdkaka, potatissallad, dinkelbröd, kyckling och grönsaksröra och Kalles prickiga var utbudet på fredagskalaset vi bjöd på.

Dem var bara för härliga. Blev uppdaterad om allt från händelserika demodagar till PRO. På fikarasten så utbrast en av dem tanterna till mig "Oj, vad du smsar. Är du kanske lite nykär? " När jag var i fullt skå med att uppdatera mig om kvällen. Haha, fick mig att skratta till lite, men tänk om man kunde få vara det.... äsch.. Jag hoppas i alla fall några kunder blev lite småförälskad i Kalles efter denna dag!



Visst blev det fina konstverk=) Fick in klämmen på detta efter en heldag med krumelurer hit och krumelurer dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0