En försmak av sommaren



Underbar känsla av barfota fötter i sanden i fredags. Riktigt riktigt roligt med beachvolleyboll med klasskompisarna. Känslan av lite sommar fanns där, åhh, men det är långt i från verkligheten.

Idag har lådorna jag köpte på IKEA kommit upp i bokhyllan och jag har småpysslat och haft mig lite med alla småkrimelkrams till saker jag har.

Annars snöar det som bara den i Göteborg. Riktigt svårt att ta sig fram i västtrafiken ikväll då vi skulle till Jenny på födelsedagsfest. Men vad gör det när man blir bjuden på härligt god mat, inte illa alls!



Josse och Ellinor i snökaoset på väg till Tentafest



Såg inte efterrätten sjukt god ut!? Paj med annanasyoghurtblandning med frukt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0