Frukost

Sov inte så bra i natt, drömde om samma dröm om och om igen. Vad jag drömde vet jag inte, men det var om något jag tyckte var jobbigt, kanske om tentan.

Så morgonhumöret var inte det bästa, vilket dåligt frukostsällskap jag måste ha varit på alla hjärtans dag! Therese med sin höga gällda röst som skriker ut om att vi borde göra god paj idag, och en överpepp Josse på andra sidan matbordet, som är så där pepp om att kroppen är så häftig.



 Yoghurten min var med slut med i morse upptäckte jag, vilket bättra på mitt morgonhumör direkt! Så fick bli musli och flingor med mjölk i stället, med en kopp te så klart!


Kommentarer
Postat av: simon

det där ser inte gott ut någonstans

2010-02-14 @ 12:53:10
Postat av: Jos

Vi hjärtar dig ändå!!

och förlåt för överpeppheten...

PUSS

2010-02-14 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0