Klockan 22!!

Det klockslaget på dygnet jag får för mig att göra alla konstiga saker. Baka bröd i måndags (numera uppätet- herregud så gott!), en kvällspromenad upp och ner Avenyn och runt Ullevi igår, och nu sitter jag på UR play och fösöker leta upp något bra klipp om Fysiologi.

Har inte pluggat något sedan jag kom hem från cirkelfys-> istället nostalgimusik med två brudar i soffan med varsin dator i knät. Fast tror det var välbehövlig med en lite paus har vart dukitg ändå idag. 8-15.30 intensiv pluggning med knapra timmens lunch och ihopackning träningsväskan, så är det rätt okej ändå!

Numera är springningen inledd! 25 min på löpbandet-> vågade inte springa längre då folk stod på kö, men skönt var det i alla fall! Heja Göteborgsvarvet!

Kommentarer
Postat av: dE

2010-02-13 @ 00:45:31
Postat av: Dennis

Bra där:) men va fan fimpa löpbandet och kom ut i naturen istället! Där står ingen på kö

2010-02-13 @ 00:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0