Kräsen värre

Igår satt jag inte foten utanför dörren förrens 18.20, efter 7,5 timmes plugg. En sprängdfull hjärna må jag säga att det var! Som tur tog jag mitt förnuft till fånga och tog mig och min kropp bort till Friskis för träning.

Ett boxpass satt fint, dock har jag kommit fram till att jag är väldigt kräsen vad det gäller instruktörer, musik och rörelser, och som i box även träningspartner. Även har jag svårt att adaptera mig till ny träningsform, om den inte liknar den sorts träning jag brukar gå på/göra.

Det var inte samma instruktör som det brukar vara på måndagar där, hans musikstil gillade jag inte alls, blev inte alls så peppad som jag brukar bli!

Men ändå så skönt att klarna upp dimman runt huvudet! Helt klart värt det!



Wieselgrensplatsen, hisingen


Kommentarer
Postat av: Syster

I know what u mean! Har ni några intensivpass i götet? Om ni har det måste du prova! Jag ska besöka dom så ofta jag orkar nu, jäklar vilken träning! Men ska börja på box jag med, nu när jag snart har närmare hem efter sena pass :)! Pysss

2010-02-17 @ 22:59:45
URL: http://maliiintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0