Lördag

Vaknade 9 på morgonen med rufs i håret efter gårdagens natthemvandring i snöstorm. Herregud vad det snöar här i göteborg!

Är pigg och glad, inge bakis här inte efter tentafesten! Josse kommer döda mig för att jag kommer att må så bra, för när hon vaknar, så tror jag inte denna fröken kommer må så bra, har det på känn :P

Nej ut och shoppa lite kläder jag har spanat in som jag inte hann med att göra igår med detta hektiska schema. Så tyder ju på att jag är pigg som en fisk! Ska även till Willys och handla lite senare och bröd behöver jag baka! Inte har jag tid att vara bakis här inte även om jag skulle ha vart det.

Skriver mer om gårdagen senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0