Peppa!!

Sista timmarna idag med dessa fysiologipapper! Tror mig har skaplig koll, men frågan är om jag kommer lyckas få ned det på ett papper imorgon.

Äntligen har jag i alla fall kommit runt i alla anteckningar för att börja repitera. Ibland går det inte fort fram i inläsningen då nya saker dyker upp hela tiden och jag har nog lärt mig något nyctt varje dag, även om vi inte har haft något nytt ämne. Pusselbitarna börjar falla på plats så att säga.

Ikväll ska jag på informationsmöte på FriskisSvettis inför Steg 1 i utbildningfasen för Skivstångsinstruktör. Kommer vara andra deltagare med som också ska utbilda sig, så ska bli trevlig att få se lite nya ansikten man kanske kommer springa ihop med i framtiden.

Nej, snart är lunshpausen slut, så fram tills mötet: PLUGGA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0