Slut på helgens festligheter

Ja då var denna helg förbi. Har vart en bra helg, med festligheter och bara ha det helg liksom.



På min härliga vinterpromenad idag så möttes jag av människor med systemkamera i handen på hela avenyn och nere vid hamnen med. Trodde först jag hade missat att det var systemkamerans dag eller något, men tror inte att fallet var så, utan bara att det var fint väder. Blev så grymt fotosugen, så nu har jag bestämt att jag ska gå med i fotoklubben som träffas varje söndagkväll. Så med start nästa söndag kommer jag vara i högsta hugg med min klumeduns=) Kan vara trevligt att träffa lite folk och bli inspirerad och tipsa varandra. Har tänkt på det länge det här med fotokurs, men hela hösten krockade det med min danslektion. Så nu ska jag bara få tummen ur och klicka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0