Två heldagar att se fram emot

Idag ska jag ta på mig kockrocken igen (den jag nästan drunknar i), och bjuda på Kalles Prickiga som aldrig förr=) Men först blir det nog en springtur på morgonen att börja med, sen ligger jag nog utslagen på soffan efter 19, med kanske lite poppade popkorn i famnen.

Lördag blir det Heldag med Friskis&Svettis. Inspirationsdag bestående av träningspass och föreläsningar från 9-16.30. Tror att vi blir uppåt 500 st friskisar som ska vara med, så kommer bli superskoj.
Beroende på vad man valt för aktivitet kommer dagen se lite olika ut för alla,  för min del ser den ut som följande:

Stavcross ute
Föreläsning Från bruten rygg till Kebenikaises topp
Kettlebells
Föeläsning Väga Mera!
Föeläsning Sedd, förstådd och tagen i anspråk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0