Godaste fruktsallad



Recept

Granatäpple
Banan
Kiwi

Gäller att kunna muntra upp sig lite ibland... min röst är inte sig lik, och jag har som tidigare fortfarande inte ont i halsen. Men varje gång jag ska svälja får jag för mig det, men som tur inte. Har satt pratförbud på mig själv och tänkte inte slita mera på de överansträngda stämbanden. Är det så här det blir när man tagit det lugnt en helg?

Projektarbetet för föregående kurs är bedömt nu, och betyget är lite av en besvikelse.... Hoppas dessa granatäpplen är till belåtenhet i smakväg så jag kan trösta mig lite... Tur är ändå att jag finner tröst i frukt, och inte går och köper glass, godis eller något annat liknande när det känns tufft. Ibland gillar jag mig själv- godisförbud och inte de minsta sugen på annat än denna fruktsallad som står i ordninggjord på diskbänken. Det tycker jag mig förtjäna efter att ha pluggat om muskler nu!

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Åh det är jobbigt när man förväntat sig ett högre betyg.. Men kämpa på!! Du är så söt =)

2010-01-27 @ 00:04:38
URL: http://notebookbysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0