Min musik vs. Avenyns dunka dunka

Spelar lite musik här för mig själv med tända ljus en kopp te, men avenyns dunka dunka hörs in må jag lova. Nej alkoholen är utbytt mot roobios och ingefära-te, känner av i halsen en aning. Nej nu får Josse komma hem snart och sällskapa mig!

Har vart på en up and coming band- grej på musikens hus med Tess gislavedkompisar! Gött gäng de där på 30 pers. Då supportar man verkligen Robin and the.. ja, vad bandet nu hette!!



Tror jag har hittat min dröm man ikväll!! Svart stripigt hår, sminkad värre än mig själv (här snackar vi inte bara svart kajal), rosa luddhandbojor isatta i byxhällorna, röda kontaktlinser och sjöng som en gud! Herregu vad mitt hjärta smällte!!


(Spana in mina konkurrenser på första parkett, headbangarkillen med långt hår och hans flintskalle till kompis!)

neee, tack vet jag Avenyns dunkadunk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0