Pluggplugg

Ledig dag, med en hel del plugg. Eller, började morgonen med att jag skulle köpa lite småsaker på stan först, vilket slutade med flera saker än tänkt, varav bland annat en till ny sportbh! En tajtare sådan som är för springturer inför göteborgsvarvet. När jag stod i kön på stadium stod Sofi med en anna gäst på scen och sa något jag snappade upp, gällande val av träningskläder. Ett bröst kan rör sig ca 9 cm i ett springsteg och en rejäl sportbh som inte sitter bekvämt är det man ska ha. Så nu har jag en riktigt tajt en redo för nästa springtur!!

Men åter till plugget, har ju hunnit med lite ändå. Fast när jag satt och plugga som mest damp det ner något i brevinkastet, ett stort brunt kuvert adresserat till mig! Post från F&S var det med utbildningsbok och datum för min utbildning=D



11-14mars i Ljungkile ska jag läsa det jag pluggar på nu, muskler och anatomi och nervsystem. Rätt så rolig när jag slog upp en slummässig sida, så var det det jag höll på att läsa om i mina egna skolböcker.


Kommentarer
Postat av: sabina

Hej! Jag hittade din blogg när jag sökte efter info om hälsopromotionsprogrammet. Jag funderar på att flytta till hösten och börja plugga i Göteborg vilket blir ett stort steg!



Om du har tid och lust får du gärna skriva och berätta om din utbildning! Vad tycker du är bra/dåligt? Skiljer sig inriktningarna kost/idrott mycket åt? Hur är livet som student?



det skulle vara till stor hjälp!/sabina

2010-02-03 @ 10:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0