Stadiumkväll

Tvätta tvätta hela morgonen. Men nej, tyckte inte det räckte med bara nytvättat, utan körde på stort och sprillans nya träningskläder i stället som avslutning för denna kväll. 20% på stadium är inte tokigt, och inte heller att Sofi Fahrman och kändisen från Snabba Cach var där. Lite dansshow bjöds det på, blev ruggit sugen på att börja igen när jag såg dem, shaka loss lite=)



Så inhandlade rosa sportbhn, turkosa träningslinnet och de supersnygga skorna, resten är från Goodiebagen! Herrejösses vad sköna skorna är må jag säga, dock var de inte dessa jag kollade på först, utan två andra som kändes en aning låga i vristen då jag har väldigt höga och stabila nu som jag haft i 3 år. Tre år!?



Jojamen, dags för ett nytt par! Sedan prövade jag dessa skor... akungeskon som passade som ett smäck! Visst var de i prisklassen hörge upp men så sjukt underbara. Min kära fotograf- och stadiumvän hemifrån som sprang runt där i minglet var inte sen att påpeka att dessa skulle jag ha och jag är verkligen supernöjd!

Har skuttat runt i lägenheten nu sen jag kom hem i min rosa sporttopp, haft sån energikick och känt av att jag förbrukat alldelles för många ord idag, så som Therese påpekade redan 8.40 när vi var uppe och tvättade imorse: "Mikaela, nu har du pratat alldelldes för mycket, du har använt upp dagens ordkvot. Tycker att du inte ska prata något mera nu!" Tydligt att någon som inte gillade min fina stämma där! Buhu.

Annars börjar jag bli ganska bra på levande charader nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0