Suck, pust och stön

Känns så tråkigt att jag har tappat motivation för storkameran. Mera kanske det handlar om att jag inte har tid, eller att jag inte tar mig tid. Men har tänkt att det får vara så ett tag kanske, men funderar nu på om den ska upp till Åre eller inte. Det är så sjukt kul att kunna ta bättre kort, men den är förbaskat klumpig, den med obejktiv. Bara man kunde säga tjillivippen till den och krympa den när man bär den med sig. Men jag gissar nog på att den inte får plats i väskan, så kanske lika bra att sluta fundera.



Men lillkameran hänger fortfarande med, rosa och snygg är den ju. Ibland förstår jag inte hur jag har lyckats vissa festkvällar med 365 kort som mest!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0