En bra torsdag

Solen skiner i Götet, fjärde dagen i rad nu skulle jag tippa på att det är! Vilka vårkänslor det ger! På Avenyn är all snö nästan som bortsmällt, riktigt härligt.

Igår hade jag bara en sådan där bra dag rakt igenom. Kanske för att jag inte pluggade så mycket som jag hade tänkt? Föreläsning om epidemoligi på morgonen 2 timmar, sedan blev det lite jobbsök. Opsi, letar visst sommarjobb här i trakterna... Spännande hur sommaren blir.. För egentligen är jag väl garanterad jobb hemma om jag så vill, får se hur det blir med det hela! Håller alla kort öppna, bara få tummen ur och bestämma mig lite.

I alla fall, var ett jobbrekrytering på ett lite annorlunda sätt, 2 min presentation man skulle göra på video och 2 min att ha på sig att sälja in en vara för en kund!  Sedan blev det lite arbetsintervju med en annan person. Tycker det är spännande att få gå på arbetsintervju, man lär sig på något sätt något nytt om sig själv, eller får jag väl för mig att det är så eller bara hittar på ;)

En jobbmässa till efter det besöktes, sedan blev det löpning 20 min innan cireklfys. Gick toppenbra och är verkligen roligt.

Så varför inte avsluta en sådan här bra dag med en öl och lite gratis tacobuffé med goa vänner. En toppendag rakt igenom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0