Plocka blomman..

Ibland handlar det inte om att fånga dagen, utan snarare att fångas utav dagen...

En dag i San Francisco är aldrig tråkig, det händer alltid saker där.. från att ligga i gräset i bögarnas paradis med denna underbara utsikt till hur turister roas nere i hamnen av sjöelefanter, buskman och ett skelett... egentligen måste det upplevas själv för att förstå vilken härlig stad detta är! Dock har jag glömt bort vad egentligen uteliggare är jämfört mot det vi har i Göteborg.. slängpussar får jag vart fall ifrån dem och en stink av urin på köpet..

När jag inte roas av San Fran så plaskar jag för det mesta i poolen... barnen har haft scoutcamp denna vecka så har inte jobbat något, mest jobbat på brännan;) amerikanarna verkar älska den skandinaviska brännan, minst två gånger om dagen får jag en komplimang om min hudfärg som börjar bli allt mörkare... från en cyklist mitt i SF, i mataffären, när jag är ute och springer, när jag shoppar....



Chowder in a breadbowl.... Nationalrätten i SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0