The happy day!

Efter lite bildiskussion efter min rykande bil-kväll fick jag låna familjens familjebil(som också krånglar) för att ta mig norrut för att hälsa på min amerikanska vän Anzy. Var riktigt kul att se henne igen, och speciellt att få fira deras big day med henne! 

Deras dag var blev en väligt relaxing dag vid Russian River på varsin rosa flytmadrass som knappt flöt... men svalkade! Kvällen erbjöd såklart BBQ  á la hot dog med efterrätt till, innan det var dags för fyrverkerier. Klättrade in i Anzys pojkväns stora pick up, och med klättra upp i den innebar att jag var tvungen att dra upp min jeanskjol till och med för att komma in, väl inne och uppe på berget syntes några fjuttiga raketer.. men hörde den big finale i grannstaden som vi dock inte såg på grund av ett annat berg i vägen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0